lördag 2 januari 2010

Följetongen "Emelies nya inneskor"

Om ni hängt med på bloggen så skrev jag för ett tag sedan om mina funderingar kring nya inneskor till mitt jobb. (Jag vet, tämligen ointressant, men ändå). I det inlägget var jag på G att antingen inhandla ett par ekologiska Dockstatofflor eller införskaffa ett par veggie/ekologiska skor från Blueturtle. Det blev ingetdera. Idag var jag på stan (Sollefteå) och där (givetvis på Kupan) hittade jag två par Ecco sandaler som passade mig som hand i handsken. De kommer nu att få föra mig runt på jobbet åtta timmar om dagen. Otroligt sköna och väldigt oslitna så jag håller tummarna för att det ska fungera bra. Snygga?! Nja, sådär men när det gäller inneskor så är det fasiken inte många som är särskilt piffiga. Jag säger bara Birkenstock så förstår ni... Huvudsaken är att de är sköna att gå i!

Om det är någon här i krokarna som är ute efter inneskor till jobbet eller skolan så finns det en hel drös på kupan just nu. (Måste ha varit något Ecco-fan som har lämnat in sin samling.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails