fredag 1 januari 2010

Så här såg jag ut förra året =)

Det nya året firades med volangblus à la 80-tal samt ett brett resårbälte i silver med knäppning fram. Båda givetvis second hand (Röda Korsets kupa inne i Sollefteå). Nederdelen bestod av ett par ljusa jeans köpta sommaren -04 i USA (American Eagle = märket).

God mat, trevlig samvaro och en hel del sällskapsspel. En otroligt trevlig kväll som markerade slutet för både 2009 men även slutet på decenniet.

Om ni besöker Recept fliken kan ni hitta det vi åt under kvällen.

Hur såg er nyårsafton ut??

3 kommentarer:

  1. Så söt den blusen såg ut. :) Jag borde ta mig i kragen och gå in och kika på Kupan nästa gång jag är på stan. Glömmer som bort att den finns... :P

    SvaraRadera
  2. Låter fantastiskt gott.
    Vi var hemma på nyårsafton och åt rådjursstek med potatisgratäng och rönnbärsgelé.

    SvaraRadera
  3. Jenny: Tackar. Föll som en fura när jag hittade den. Kupan är ett underbart ställe. Där kan jag botanisera långa stunder. =)

    ekomuppen: Japp, väldigt mumsigt. Er förtäring lät otroligt gott också. Rönnbärsgelé har jag tänkt göra någon gång. (Vi har många rönnar på gården). Har du något bra recept? =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails