måndag 28 december 2009

En vecka kvar!

Idag är det en vecka kvar av min föräldraledighet. Jag har idag befunnit mig på jobbet för en planeringsdag tillsammans med mina arbetskamrater och det har gått bra. Det känns riktigt bra att komma igång igen. Ser fram emot våren med tillförsikt, även om jag vet att vi kommer att ha händerna fulla.

Imorgon får vi besök av kära vänner som är hemma på visit över jul. Ska bli jättekul!

För övrigt tänker jag också gå in på nätet och lyssna på ett program på P1 som jag missade i morse strax efter 10. Det handlade om Syjuntan Recycle. Familjer som istället för att köpa nya kläder syr och tillverkar nytt av gammalt bland annat. Helt klart My cup of tea om jag säger så. Kanske får några nya idéer till nya projekt.

Har lyckats att komma igång att läsa en bok också nu under jul. En mycket spännande Karin Fossum "Den onda viljan". Helt klart läsvärd och rätt tunn för den som har lite tid.

Sov gott allesammans, imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails