torsdag 27 januari 2011


Här har ni den. Lampan som jag virkat på i, som det känns, en oändlighet. Den består av mormorsrutor i brunt, turkost, ljusgrönt och vitt bambugarn som jag köpt hos stickaochvirka.se.

Stommen är en gammal lampa vi haft här hemma som tidigare såg ut så här. En gång inhandlad hos det stora varuhuset på fyra bokstäver. Tycker dock att den blev mycket snyggare nu.

Sambon och sonen är också nöjda över resultatet och själv är jag glad att jag slutfört ett av mina pågående projekt.

Har idag till och med slutfört två stycken. Stickade färdigt Wilhelms ullstrumpor på förmiddagen. I morgon är det MVC så vi får se hur mycket som blir gjort då.

Dock är huvudet fullt av idéer!

2 kommentarer:

  1. Å, tack så mycket! Är själv överraskande nöjd med resultatet. Skenet är också väldigt fint i den. Alldeles lagomt! =) Dina lampor går ju inte av för hackor heller. Dessutom har du ju 3 (!) stycken, jag har bara en.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails