fredag 20 november 2009

Ryggskott av julmusten

Det är så fruktansvärt typiskt. När jag kommit hem från stan med en hel drös matkassar samt en back med julmust, vad händer?? När jag böjer mig ned för att sätta ned backen med julmust så knäpper det till i ryggen och jag får jätteont. Står en bra stund som en ostkrok utan att veta vad jag ska göra. Vill inte stå, vill inte sitta, inte ligga, vad göra?? Jag får hänga på Jonas en stund och till slut lättar det så pass att jag kan stå för egen maskin.

Ryggskott har drabbat mig en gång förut men det är kanske 4-5 år sedan. Under graviditeten hade jag också känningar av ischias men inte på det här sättet. Nu ikväll känns det bättre och jag kan röra mig hyfsat obehindrat.

Jag vet inte riktigt vem jag ska tacka (Jag är inte religiös men tror på en större kraft/makt), men tack så hemskt mycket!! Tack för att du fixade det här kvällen innan julmarknaden. Visst, det finns de som har det ondare och värre än jag men du kunde väl väntat till på söndag?!

Det är bara att gilla läget...och ta en julmust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails