fredag 20 november 2009

Have yourself a merry little christmas!


Jag bara ääääälskar julmusik. De flesta år brukar jag tjyvstarta i augusti med att lyssna på EN låt. För jag har så svårt att hålla mig helt enda fram tills laglig julmusikstid vilket i min värld innebär fr.o.m 1 december. Fast i år har jag kunnat hålla mig ända till idag med tjuvlyssning. Jag och M lyssnade på Josh Grobans julskiva när vi gjorde julgrupper.

Det blir så härlig stämning med lite julmusik. Julkänslorna kommer på en gång!!!

Flera av skivorna ovan är inköpta second hand. Låter lika bra ändå...

Har ni någon favorit-julmusik? Ett tips från mig är dels Josh Groban men också Mariah Carey, Celine Dion och Jessica Simpsons julskivor. Väl värda att lyssna på i juletid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails