lördag 21 november 2009

Fortsättning på sjukdomarna

Igår fick jag ryggskott (Mer kan ni läsa här) när jag skulle ställa ner en back med julmust hemma. Ryggskottet är bättre idag, eller hur man nu ska beskriva det. Jag går inte som en krok.

Men uppenbarligen är det ändå Något/Någon som inte vill att jag ska må kanon för på förmiddagen, när det börjar komma folk till marknaden, ja då börjar jag få ont i magen. Det lättade lite senare under dagen men när jag sedan kom hem fick jag feber. Nu på kvällen mår jag återigen något bättre.

Whoever you are, you're not bringin' me down!!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken otur du har! :(
    Hoppas du mår mycket bättre nu i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Jenny: Jodå, är på bättringsvägen. Men nu borde jag ha gjort min beskärda del av sjukdomar/åkommor för ett bra tag framöver. =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails