tisdag 17 november 2009

Nu drar vi på semester...

Eftersom Jonas jobbar skift så är det praktiskt för oss att ibland åka någonstans mitt i veckan. Den här gången är en sådan gång. Vi åker till min mammas och pappas hus i nord-västra Ångermanland för lite rekreation. Låååånga promenader, härliga bad med Wilhelm i badkaret, någon trevlig lässtund och förhoppningsvis ska vi laga en massa god eko-mat tillsammans vi tre.

Därför så blir det ett litet blogguppehåll fram till torsdag.

Hoppas att ni har en bra vecka fram till dess.

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag längtar tills ni är tillbaka :)
    Längtar efter nya roliga inlägg...
    redan hooked på din roliga blogg!!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Stina: Back in blogginess skulle man kunna säga. Utvilad och laddad?! Nja, utvilad är väl att ta i med en liten vilde som är både kvällspigg och morgonpigg men laddad till tänderna är jag. Roligt att du gillar bloggen. Försöker tänka att jag ska blogga om saker som jag själv skulle vilja läsa om på andras bloggar. =o) Många kramar tillbaka

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails