måndag 5 oktober 2009

Jippie, jag vann en bok.

Carola med bloggen bokmamman, http://blogg.alltombarn.se/carola hade tillsammans med web-butiken eko-kul en tävling där man skulle svara på en fråga samt ge sina bästa eko-tips för ett grönt barnaliv och de hade dragit mig som vinnare, så nu kommer jag att få en härlig bok nerdimpandes i postlådan. "Skönt och Grönt barnaliv" heter boken och jag tror att den passar mig perfekt. Så tack Carola...

Ikväll har jag och Wilhelm varit en sväng till vännen H och hennes M, där vi fikat en snabbis och sedan har vi fått med oss en fin gunga hem. M är för stor för den och därför ska Wilhelm få ha den. Så imorgon hoppas vi att det blir kanonväder för vi ska gunga hela dagen. Jonas ska ha besök av EON och de ska försöka gräva ett dike utan att träffa en elkabel. Vi håller tummarna där också.

Trevlig kväll på er allihop i höstmörkret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails