lördag 5 december 2009

Paketet från Hildur har kommit

Jag har varit till Näsåker idag och hämtat ut mitt paket från Hildur. Visst minns ni tröjan här ovan som jag beställt. Tidig julklapp till mig själv. Tröjan är i alla fall underbar! Sitter perfekt och är precis sådär sagolikt söt som den är på bilden. Materialet känns jättehärligt och den milda råbomullsfärgen känns naturlig precis som tröjan är. c/o Berge är märket.

De julklappar som fanns med ser också väldigt bra ut. *hemlis, hemlis* =)

När jag ändå var in i Näsåker så passade jag på att kila in på Essys hantverk. Som vanligt en massa underbara saker, allt från tovade sulor till skorna, vackra handsydda kläder från Indien samt genuint läderarbete såsom bälten, armband, väskor etc. Julklappsvarning!!! Passa på och gör ett besök. Per, som äger Essys, åker snart till Indien igen för att besöka alla hantverkare.

Julklappsletandet fortsätter. Rapporterar efter hand! =)

2 kommentarer:

  1. Jättefin tröja! Supersöt. :)

    SvaraRadera
  2. Jenny: Mmmm, jag tycker väldigt mycket om den. Det kanske blir min kalaströja! Hoppas att O hade en fin dag igår.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails