fredag 4 december 2009

Fredagsbesök på stan


Idag har vi varit in till Sollefteå för att titta på golv till salen. Vi har redan köpt ett trägolv dit men har insett att det inte är särskilt praktiskt. Vi låter det vänta sådär en tio år tills Wilhelm och hans framtida syskon har blivit lite större och inte kryper och grejar så mycket på golvet.

I dag har vi alltså varit och köpt ett annat golv. Klickgolv med valnötsfärg. Jag hoppas innerligt att det blir bra.

Jag hann också in på Röda Korsets kupan där jag som alltid fyndade (Jag fyndar alltid på second hand och loppis!). De söta svarta lackskorna och ett par jeans till Wilhelm (strl 86 så de är för stora men vad gör det, han växer i dem snart.) Lackskorna ska lilla herrn få ha på jul och på sin födelsedag.

Det drar så sakteliga ihop sig. Nästa söndag, på luciadagen, har vi kalas. Lilleman fyller år på måndag egentligen men eftersom mina föräldrar arbetar så har vi valt att tidigare lägga firandet.

Har ni något kul födelsedagskalas-tips att dela med er av?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails