måndag 23 november 2009

Jultävling!!!


Ni har antagligen inte kunnat undgå att märka hur mycket jag tycker om julen och allt som hör julen till. För att fira att första advent är på ingående så har jag en liten adventstävling.

Vinsten är det fina ljuset med Vintage Vanilla doft. Det är i en glasburk med tillhörande lock och doftar alldeles ljuvligt.

Tävlingen pågår från idag och till fredag. För att vara med i tävlingen vill jag att ni ska skicka mig era bästa tips på hur man kan fira en miljövänligare jul. Antingen lämnar ni en kommentar i detta eller något efterföljande inlägg eller så mailar ni mig. Jag kommer att lotta vinnaren på fredag. Så ni har alla möjligheter fram till dess. Och just det, ju fler tips, desto större vinstchans (en lott per tips)!!

Lycka till allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails