lördag 24 oktober 2009

Second hand fynd i Näsåker!


Hade sett att det suttit uppe ett anslag om att de skulle ha bytardag i Näsåker idag (Samhälle ca. 1 mil från mig). Eftersom jag förgäves letat efter en overall samt en jacka åt Wilhelm så begav jag mig dit. Mina föräldrar kom hit igår och därför så åkte pappa och jag dit medan mamma var hemma med Wilhelm och Greta.

Snacka om ett second hand Mecka för mig!!! Hur mycket grejor som helst och allt i fantastiskt skick. På bilden ovan kan ni se vad jag fyndat.
- Overallen i två blå färger strl 86 från Åhléns, 150:-
-Marinblå overall, okänt märke 20:-
-Fodrade gummistövlar från Tretorn 50:-
-Polarn och Pyret skaljacka med fleecejacka till + en mössa 250:-
-Två stycken stickade tröjor från Kappahl samt H&M för 20:- samt 15:-.

Alla dessa grejor för alltså 505:-. Det är helt sanslöst och jag är såååååå nöjd med mina fynd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails