onsdag 21 oktober 2009

Mammas oufit of the day..

Eftersom jag visat bilder på Wilhelms kläder, både nyköpta ekovarianter och diverse second hand kläder så tänkte jag att ni skulle få en liten skymt av vad mamman brukar ha på sig ungefär. För mig så går funktion före form och färg. Kläderna ska vara sköna, funktionella och enkla att ha på sig. Man blir lite skadad som förskollärare och tänker varje morgon, hmm, fixar dessa kläder kräk, målarfärg, filmjölk, lera och diverse annat smått och gott. Gör de inte det så går de bort.

Jag är en jeans-tjej och använder i princip nästan bara jeans med något upptill. I dag hade jag mina Wrangler jeans som jag köpt second hand på Tradera samt en kofta, Vero Moda, inhandlad på loppis för en tia. Det röda linnet under har jag haft i eeeeeevigheter.

En vanlig outfit en vanlig dag i Resele...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails