söndag 14 mars 2010

Mina två små guldkorn!

I helgen har stoltheten över mina två små - Wilhelm och Greta - varit stor.

Wilhelm fick feber under lördagskvällen men har idag friskat på sig. Trots sitt sjukdomstillstånd så höll lilleman humöret uppe och mamman, som inte är van att lilleman är sjuk, behövde inte vara fullt så orolig.

Greta var som en furie ute i skidspåret! Trots att lilla pluttan inte förstår att man INTE ska stanna mitt framför mattes skidor, INTE ska korsa spåret så repet hamnar i knähöjd på morfar som åker bakom samt att man inte kan stanna och hälsa på andra människor som man möter i spåret när de kommer i sådär 30 knyck i utförsbackar. Jag älskar min lilla hund! Dessutom upptäckte jag att om jag skrek Jalla jalla och lät som farmorn i samma film sprang Greta fortare... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails