tisdag 16 mars 2010

Kraft och energi till tusen!

Jag önskar att den energi jag har nu för tiden kan smitta av sig på er allesammans! Vet inte vad det tagit åt mig men jag har så otroligt mycket kul och intressant för mig och då FÅR man en massa energi på köpet.

Saker som jag t.ex. älskar att göra:
- Umgås med mina två älskade pojkar här hemma. Jag lägger till resten av min släkt och familj där också.
-Jobba med mina barn.
-Vara utomhus.
-Blogga.
-Engagera mig i min älskade by, Resele. (Det kommer mycket mera info om just denna punkt framöver)

Sträck ut era armar så ska jag kasta över lite energi på er!! (Oj så väckelsemötes-aktigt det här blev)

Ett tips från mig är att ni allesammans ska unna er att njuta av allt ni tar er för. Gör ni inte det så ska ni byta göra och hitta något som ni verkligen älskar att hålla på med.

3 kommentarer:

  1. *suger åt mig massor av energi* Jag somnar i soffan vid 18 om kvällarna nu för tiden. Har inte energi till något, förhoppningsvis kommer energin tillbaka tillsammans med våren. :)

    SvaraRadera
  2. Tack Emelie!!!!
    Du är bäst, jag ska lyssna på ditt meddelande en gång till, det var en riktig glad & härlig vitaminkick!!! Ringer dig imorgon :)
    Längtar efter dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jenny: Du får ta hur mycket du vill!! Med ljuset kommer mer energi det tror jag också. Kram

    Stina: Varsågod. Jag längtar efter dig med! Så nu får du, B och A ta och pallra er hit. =) Vi hörs imorgon. Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails