måndag 11 januari 2010

Glada måndagen =o)

Härlig dag på jobbet idag. Glada barn och glada föräldrar. Då blir man glad själv också.
Det är kul att vara tillbaka!

Nu ikväll blev det en joggingtur med Greta. -17 grader men det kändes ljummet i luften. Efter så här lång tid med jätte kallt ute så har man blivit skadad...
Pannlampa enda ljuskällan förutom de miljontals med stjärnor jag kunde beskåda ikväll. Stjärnorna syns helt klart bäst här ute på landet.

Det fattas bara norrsken nu så är vinterns checklista komplett!

Imorgon måste jag vara uppe med tuppen för att öppna vår förskola klockan 6. Jag har dock turen att jag då får sluta tidigt. Så imorgon blir det en liten vända på stan också för att handla mat. Måste fylla på eko-kylen och eko-skafferiet.

2 kommentarer:

  1. Men gu va härligt & springa!!!!
    Vad duktig du är som springer även fast det är så himla kall!!!
    Kram på dig hurtbullen :)

    SvaraRadera
  2. Stina: Jodå, själv sträcker jag lite på mig!! Du är inte särskilt ohurtig själv heller. =) Kram på dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails