torsdag 14 januari 2010

Ett halvt dygn på jobbet

Idag hade vi arbetsplatsträff efter jobbet så jag kom hem strax efter 19.30. Då hade jag befunnit mig på mitt arbete i tolv timmar. *puh* Min lilla älskling låg och sov så idag har jag inte träffat honom alls. =(

Det smärtar lite att jag inte hann prata med honom eller pussa på honom idag men imorgon har jag öppning igen så då slutar jag tidigt och får leka och kramas mycket hela eftermiddagen.

Annars så går det bra att jobba och dagarna bara rinner förbi. Som alltid har man 1000 saker man vill hinna men inte tillräckligt med tid. Eller som alla chefer brukar säga, "Tid har vi gått om, det beror bara på hur man prioriterar".

Hur har er vecka varit hittills? Något kul som hänt?

4 kommentarer:

  1. Såna dagar som man inte hinner träffa barnen något är fruktansvärda! Man får så dåligt samvete...

    Vår vecka har varit fullspäckad. Jag är så trött efter jobbet fast jag bara jobbar 75%.
    I morgon slutar jag dock klockan 13 så då kanske man orkar ta sig för något roligt. ;)

    SvaraRadera
  2. Jenny: Mmm, det är svårt att förstå hur familjeliv och jobb går ihop men uppenbarligen ska det ju göra det eftersom det är så många som får det att funka. Hoppas att det går bra för er både för dig och dina tre övriga familjemedlemmar.

    SvaraRadera
  3. JA, det är inte lätt att lägga energi på "rätt" sak i mellan åt. Själv har jag börjat nytt jobb i måndags och ha huvudet fullt av nya intryck. Men visst har jag varit trött och i fredags mycket trött.

    SvaraRadera
  4. Bondjäntan: Vad kul med nytt jobb! Det brukar vara mycket spänningar i samband med sådana saker.. =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails