tisdag 3 november 2009

Träning på tisdagkvällar

Om en halvtimme ska jag köra aerobics med tjejerna på Tängstahallen. Det ska bli riktigt kul, hade en hel del träningsvärk efter förra gången. Då körde jag med lite 80-tal/salsa tema. Det blir samma tema ikväll, det är så härlig musik att träna till.

Under hela gymnasietiden och när jag pluggade till lärare så tränade jag på gym, både styrka och grupp-pass. Det är roligt och ger mig mycket. Jag har också dansat mycket, både bugg och foxtrot men även salsa och merengue. Så att få röra på sig till musik är verkligen min grej.

Vilken slags träning brukar ni syssla med?

2 kommentarer:

  1. Mest Yoga (och så min "vardagscykling förstås) och så gillar jag olika sorters "boxing" där man får boxa och slå och sparka...

    SvaraRadera
  2. Ekomuppen: Jag har provat på Yoga och boxning men yoga är en anings för stillsamt för mig och boxning finns inte att tillgå här ute på landet. Egentligen så är ju det viktiga ATT man rör på sig inte HUR man rör på sig. Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails