torsdag 5 november 2009

Snö i Resele

Greta ute i snön på morgonen. Ett stilla snöfall under natten som lyckligtvis ligger kvar på morgonen. Greta älskar snö! Jag tycker om när det knarrar under skorna. =o)

Igår befann jag mig på halvdags utbildning med jobbet. Dagen idag består av dekoration av alla fina ljus tillsammans med M.

Igår fanns den fina tomtedräkten i min brevlåda, den som jag "vann" på Tradera. Den passar Wilhelm fint. Nästa år hoppas vi på att det finns eko-dräkter till alla små tomte-nissar och -nissor.

Vad består Er dag av?

2 kommentarer:

  1. Idag har den bestått av cykeltur i kyla och snöblandat regn till och från en verkstad. I verkstaden har jag stått i slipdammet vid en bandslip i ett bullrigt maskinrum och putsat trä...
    Och jag har älskat varje minut! :)

    SvaraRadera
  2. Ekomuppen: Det låter härligt...=o)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails