onsdag 4 november 2009

Birdie's restaurant & buffé

"Vad får det lov att vara? Lite bekvämare sittpinne med Gourmet frön eller om ni har bråttom så kanske Drive-in talgboll är bättre.Hur ni än vill ha det så har Birdie's öppet dygnet runt, bokning av plats rekommenderas."

Det är alltid fullt av fåglar utanför köksfönstret och det är mysigt. Olika sorter och storlekar. Jag inbillar mig att vi gör en god gärning som hjälper de små liven. Sen är det inte helt fel att få se dem på nära håll heller. Vi får se om vi skaffar en julkärve fram i vinter. Det ser så mysigt ut.

Matar ni fåglar?

2 kommentarer:

  1. Jajamensan, det gör jag.
    Fast jag har ingen stor tomt och fina buskar. Jag har bara hängt upp maten på tegelväggen utanför lägenheten. Men fåglarna äter glatt och det är väl huvudsaken.

    Jag har just hittat din fina blogg.
    Jag kommer tillbaka. :)

    SvaraRadera
  2. Ekomuppen: Det funkar ju minst lika bra att hänga fågelmaten där för som du skriver så äter de lika glatt för det. Det är tanken som räknas..=)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails