torsdag 29 oktober 2009

BonkeliMinis stjärnmössa i velour



Bild lånad av BonkeliMini.
Snälla Hanna som har det underbara märket BonkeliMini skickade mig ett mail om att de har både stjärnmössor och stjärnband. Istället för pappersstrutar och glitter. Superbra idé!! De har även byxor och tröjor i röd velour som kan fungera som tomtedräkt. Snart landar även en tomteluva i webshopen. Bonkeli Mini har miljövänliga och rättvisa plagg sydda i ekologiska och återanvända tyger. Det är Hanna och Jeppe som själv producerar kläderna. Otroligt härliga varianter och tyger. Jag älskar vantarna och tossorna gjorda av återanvända gardiner.

Ta en liten kik i deras webshop, det finns så mycket fint. Och jag ska lägga mig och fundera på om Wilhelm behöver en stjärnmössa...hmm....det gör han nog..

God natt allesammans!

2 kommentarer:

  1. Jag tror faktiskt att JAG också bara måste ha en sån där till lucia :-)
    Tänk så bra med bloggar...man når ut och hittar sånt som man inte ens trodde fanns. TAck för att du satte tomtar i huvudet på mig. Nu försöker vi få in BonkeliMinis fina mössor på Ecoloco också.
    tjingeling
    Loa

    SvaraRadera
  2. Loa: Visst är den underbar. Deras stjärnband var också fint men jag tror att Wilhelm passar bättre i en stjärnmössa! Låter fint med BonkeliMini hos dig och Ecoloco.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails