söndag 25 oktober 2009

Bästa bodyn för kalla väder

Lilleman och jag har precis varit ute en stund och i det råa vädret är det skönt med Näva ekotextils body i 70 % eko-ull och 30 % silke. Materialet är varmt och skönt, isolerar men andas bra. Ett mycket bra köp.

Till bodyn ett par velourbyxor från Lindex som han ärvt av kompisen M och ett par gröna strumpor från Polarn o. Pyret. Tyvärr inte eko men ibland när det krisar så...

Den fina pekboken i plast är från när jag var liten. Funkar lika bra nu!

2 kommentarer:

  1. Hade jag haft barn, vilket jag nu inte har hade det kunnat vara för deras skull men jag känner att jag inte är i riskgrupp eller någon annan i min omgivning heller. Det är så svårt!!
    Sambon har tackat ja, men jag vet inte ännu... Så svårt detta!

    SvaraRadera
  2. Evelina: Håller helt med dig, det är jättesvårt. Det är dock tur att vi har ett land där var och en får bestämma själv om man vill vaccinera sig eller inte.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails