onsdag 27 januari 2010

Winter wonderland

Vet inte hur det ser ut hemma hos er andra men här är det ta mig tusan kaos!

Imorse när jag åkte till jobbet snöade det lite lagom och blåste lite grand. När jag åkte hem kom jag knappt ut från parkeringen och det tog dubbelt så lång tid att åka hem pga att det dels snöade kopiöst + att vägen var hälften så bred pga snövallar och oplogad snö. Vi fick till och med hjälpas åt och styra några av bilarna på jobbets parkering som inte tog sig ut. Då är det MYCKET snö.

Det ska tydligen snöa imorgon också. Jag öppnar förskolan imorgon så här hålls alla tummar för att det ska gå att ta sig fram där vid 6 snåret. Heder åt alla som arbetar i snösvängen!!

Kvällen ägnas åt att fixa nytt el-avtal (självklart så eko-reko det kan bli) samt att dricka något supervälgörande te med tillhörande god smörgås. Igår hade vi aerobics så träningsvärken börjar att komma. Jag är en sån där som tycker att det är rätt härligt... =)

Hur har er dag sett ut? Snöar det hos er också??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails