torsdag 12 november 2009

Jag är sååååå less på Gubbdagis

Detta låg i vår baklucka på vägen hem idag tillsammans med typ 1000 grejor till. Fin va? Jag provsatt den och tyckte att den var bra. Lill-spol, stor-spol och inget synligt avloppsrör. Jonas ville ha mjukstängande sits. Men hallå?! Mjukstängande sits????? Jag sa Nej. Jag sa nej före jag hörde vad den kostade och jag sa nej när jag hört att den skulle kosta 1300 kronor. En hel tusenlapp för mycket minst.

Dagen idag har bestått av gubbdagis 1, gubbdagis 2 och gubbdagis 3. Gubbdagis 4 slapp jag för då var jag inne på en blomaffär och köpte en amaryllis. Det roliga var att Gubbdagis 1 besökte vi allra först men även näst sist och gubbdagis 2 besökte vi också två gånger. Det är sååå svårt att uppbåda intresse att gå runt och botanisera bland skruvdragare, el-material och diverse annat som jag inte har så där jättemycket till övers för. Jag skötte mig dock exemplariskt och var med som styra vagn/bära korgen tjejen. För jag visste vad som skulle komma till slut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails