söndag 13 december 2009

Kalasdag!

Idag ska vi ha kalas med tårta, eko-ballonger och eko-serpentiner. Det ska bli sååååå kul.

I morse fick Wilhelm sina första paket av sina morföräldrar och sin morbror. Han tuggade mest på dem men gillade snörena väldigt mycket. Mamma, =o), fick hjälpa till att öppna. (Det är precis som när man fyller år själv).

Brio tågbana, Nalle Puh bok, Eko/reko fotboll mm (Mina bröder och min mamma och pappa har alla spelat eller spelar fotboll, vi är en riktig fotbollsfamilj. Förutom jag, jag har aldrig gillat fotboll. Jag dansade eller sjöng i kör =D).

Igår bakade vi tårtbottnar (på eko ingredienser givetvis) och idag ska vi göra i ordning tårtorna.

Ha en härlig dag allesammans för det ska vi sannerligen ha. +------ kram ------+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails