måndag 5 april 2010

Härliga helg!

De sista timmarna av denna härliga helg har inletts.

Under helgen har följande pågått:
- Skidåkning ena dagen i lagom takt tillsammans med Wilhelm, Jonas, Greta och Wilhelms mormor och morfar och igår i "racer" fart mol allena i skidspåret.
- Promenader i solen med Jonas, Greta och Wilhelm sittandes i en vinröd Emmaljunga från -83.
- Kortspel under gårdag-kvällen ätandes ekologiska snacks i skenet av några tända ljus. Jag är inte så bra på kortspel. Min bror och min far är mycket bättre. För att inte tala om min mor och min Jonas. Kortspel för mig är avkoppling och fniss inte en massa strategi och taktik. Men med tanke på vad jag presterade igår kanske jag måste tänka om.
- Ätande av väldigt mycket god mat i olika varianter.

Vad har ni gjort i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails