söndag 20 december 2009

Tankar för idag!

Igår gjorde jag, precis som jag skrev i gårdagens inlägg, julgodis. Knäck, ischoklad och chokladkola. Mycket gott om jag får säga det själv (och det får jag!).

Idag har dagen bestått av lek med lilleman (hostig fortfarande) samt inslagning av en massa julklappar. Efter jul ska jag berätta om alla fina julklappar jag införskaffat. Ni kanske kan få tips till någon födelsedag nästa år. Och det kommer ju faktiskt fler jular. Nästa om ca. 370 dagar och det går rätt fort.

Är annars inne i en period när jag känner för att sy om hela världen ungefär. Satt framför dansbandskampen igår och bläddrade i mina syböcker. Love them!! Har fått (lånat) de flesta av min underbara mor. Vi får se om jag lämnar tillbaka dem?! De innehåller hur mycket roliga mönster och idéer som helst från "the golden days". -70 och 80-talen. *Yeah*

Ikväll när lillemannen sover kanske jag måste sy något. Bara för att lätta på trycket liksom!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails