tisdag 22 december 2009

Liten secondhand-runda före dopparedan'



Idag och igår (Har nog aldrig hänt förut, TVÅ dagar i rad!!!) har jag besökt röda korsets kupa i Sollefteå samt två olika antikaffärer i nämnda stad för att inhandla diverse julklappar. (Som jag därför heller inte kan berätta om). Något jag kan berätta om är de små fynd jag av en händelse gjorde på samma gång. Denna gång till mig själv (Ofta blir det annars kläder till Wilhelm).

Supersnygg, svart volangblus à la 80 tal och till den ett rött lackbälte samt söta, röda plastörhängen i samma 80-tals touch. Är lite lur på att ha på mig detta på jul tillsammans med ett par snygga byxor men har ännu inte bestämt mig.

Fynd nummer två är en söt prickig klänning men den är kanske lite väl somrig för att använda nu.

Dessutom hittade jag ett superfint, flätat bälte, ett smalt mockabälte samt ett silverglittrigt resårbälte att ha till ovan nämnda blus eventuellt på nyår.

Igår hittade jag också en svart klänning/tunika från 60 alternativt 70-talet. Den ska kortas något och sedan är den klockren. Väldigt fina, dekorativa knappar.

Vad tycker ni?? Vad ska jag ta på mig för något??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails