måndag 21 december 2009

Moi!

Här har ni mig i min superfina Silly Signe t-shirt från c/o Berge som jag köpt hos Hildur. Så mjuk, skön, bra passform. Åhhhh vad jag är nöjd!!! Kommer att bli en favorittröja när jag går tillbaka och jobbar. By the way så är det två veckor mammaledigt kvar. Sen är det dags.

Jag ska förresten klippa mig imorgon så det här är liksom en "Before" bild. Färgar aldrig håret sen jag hörde att forskare hittat avlagringar av hårfärg i urinen hos människor som rätt nyligt färgat håret. Kan aldrig vara nyttigt att ha inne i kroppen, alla de där kemikalierna. Och dessutom så är det skitdåligt för miljön! Tills vi får en eko-frisör här i faggorna kommer jag att vara mellan-blond, vare sig jag vill eller inte. Fast det vill jag nog, är rätt nöjd med min hårfärg.

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails