onsdag 9 december 2009

Oj, vad vi flyger och far...

Lilleman har på sig en Öko-tex märkt body från Ida T som han fått i present. Byxorna är från H&M och köpta för 10:- på second hand i somras.

Idag var det sista gången som jag och Wilhelm var med på babyrytmik i Svenska kyrkans regi inne i stan. Lite vemodigt, eftersom jag tyckt att det varit roligt. Det har även märkts på Wilhelm att han tyckt om både sången & musiken men även att få träffa andra barn. Å andra sidan så är det i och för sig kul att han växer och blir stor också så det är lite tudelat. Efteråt blev det en trevlig lunch med C och hennes S.

Betongbilen, på bilden, köpte jag idag på Röda Korsets kupa inne i Sollefteå. Lysena blinkar när man trycker på dem. Wilhelm är supernöjd! Jag är också nöjd. Hittade senaste utgivna numren av tidningarna Reko och Lantliv för en femma styck (!). De kostar vanligtvis kring 40 respektive 60 kronor.

Jag älskar att känna att man både spar på miljön och spar på ekonomin. Det är en så oslagbar kombination så jag förstår inte varför inte alla inser det...

2 kommentarer:

  1. Visst känns det trist att rytmiken är "över" nu... Lite vemodigt som du säger!

    Tänkte tipsa dig om ett mönster på en virkad skål; du sa att du ville att jag skulle skriva av ett från boken men jag hittade ett på Erica Laurells hemsida och det är ju hon som skrivit boken så det kanske är samma (har inte hunnit kolla) men tipsar dig ändå! ;)
    http://ericalaurell.blogspot.com/2009/12/christmas-countdown-8.html

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Jenny: Du är en pärla. Tackar, tackar!!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails