söndag 28 mars 2010

Fyndat under gårdagen!



Tyvärr har vi här ytterligare en felvänd bild men ni ser ju vad det föreställer.

Igår var jag och Wilhelm på badhuset inne i stora staden (Sollefteå). Eftersom lilleman sover en stund efter lunch kom jag fram till att det var enklast att vi stannade kvar på stan och åt och sov istället för att åka hem.

100 % av gångerna vi åker till/från stan somnar Wilhelm i bilen, vilket inte alltid är så praktiskt eftersom
A: Han kanske behöver sova längre och det inte alltid är så lätt att fortsätta sovandet sedan man kört in på gården och stängt av bilen.
B: Det kanske inte är sovdags alls. För mycket sovning på dagen = mindre sovning på natten/senare sovning på kvällen/tidig uppstigning morgonen efter.

När Wilhelm låg och sov passade jag därför på att dra runt honom i vagnen på bland annat några Second hand butiker. Denna gång blev det Röda Korset på gågatan samt den stora loppisen under "Näbbar och Klor".

Fleece kläderna på den övre bilden betalade jag sammanlagt 50 kronor för och de är i kanonskick.

Bra fyndat av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails