fredag 11 februari 2011

Litet fynd.

Fick lite permission idag. Ja, alltså Signe fick vara kvar på avdelningen medan mamman skyndade iväg en timme. Handlade nytt garn och kikade in en sväng på Pmu Interlife, second hand. Oj vad mycket kul jag fick med mig därifrån. Bland annat den rosa åkpåsen på bilden. 75 kronor och i nyskick. Jag har tänkt att brodera Signes namn stort på den. Vad tror ni, kan det bli bra? Eller ska jag satsa på att brodera alternativt virka en hög med små blommor i starka färger som jag sedan syr fast? Svårt val...

3 kommentarer:

  1. Varför intE BÅDE namn och lite blommor???

    SvaraRadera
  2. Jo, det klart. =) Varför avstå från något av dem?! Bra tänkt Jenny!! Kram

    SvaraRadera
  3. SV: Nä bekvämt är det inte med mjölkstockning, men det går ju över som tur är!
    Såklart att vi får ta och träffas framöver!
    Välkommen hem!!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails