måndag 3 januari 2011

Liten behandling för händerna.

Inlägget om Wilhelms matta har hamnat riktigt fel. Det var igårkväll som jag höll på med den, inte i torsdags. Mina händer (läs skavsåren) mådde bra av ett litet "dopp" i en skål med olivolja, doftsatt med citron. Idag har vi dels varit till stan och besökt doktorn. Allt är bra, bebisen ligger med huvudet ned vilket är kul med tanke på att Wilhelm "fastnade" med gullrumpan neråt. Dock finns inga garantier för att Lillis väljer att ligga kvar så. Vi är i vecka 31 + 2 och nu känner jag verkligen tillförsikt om att denna graviditet kan komma att gå ännu längre än jag trott, längre än Wilhelms (34+2). För övrigt inhandlades också fläsk och ekologiska gula ärtor eftersom jag blivit så rysligt sugen på ärtsoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails