fredag 3 december 2010

Jag älskar retrotyger och barnkläder i kombination.

Bilden lånad hos Viki Petersson.
Jag har hittat något som fått mig att ligga och oooooo:a och aaaaaaaa:a en bra stund. Viki Petersson är en Londonbaserad svenska som syr helt magnifika barnkläder, leksaker, filtar etc. av retrotyger. Jag är helt och hållet nerkärad i allt möjligt som hon har på sin hemsida. Till exempel ovanstående set som kan bli mitt (eller ert för den delen) för ynka 299:-.

Visst minns ni också min kärlek till den retro-blommiga skötväskan hos emmaloppa.se?! Hur som haver så kan jag skriva "check" på den punkten nu. Inhandlad är den och nu väntar jag med spänning på att få den i brevlådan. Dock önskar min kära sambo få ge mig den i julklapp så han får väl slå in den utan att jag ser på (då vet jag ju inte vilket paket det är, eller jo, det kan jag nog lista ut för så mycket paket har jag inte önskat mig).

Liknande kläder och barnartiklar som hos Viki kan ni även hitta hos:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails