torsdag 9 juni 2011

Signes dopdekorationer!








Lovade i söndags att jag skulle lägga upp bilder på mina dekorationer som jag hade på dopet.

I och med att jag aldrig lägger upp bilder på mina barn här på bloggen så kommer ni tyvärr inte att få ta del av varken bilder på dopbarnet eller på gästerna. Men bilder utan folk finns ju också.

Min superfina vita orkidé samt olika buketter med liljekonvaljer stod för blomstrandet vid borden. Doptårtan serverade vi på verandan vid vår bryggstuga. Eftersom vi inte var så många passade det alldeles utmärkt.

Jag har använt mig av ståltråd samt pärlor, fjärilar och fåglar från Panduro när jag gjort dekorationerna på orkidén, ljuset och vasen. Vi stod under en av våra lönnar under dop-akten och där hade jag dekorerat med fåglar och fjärilar bland grenarna.

En jättemysig dag och roligt var det med alla förberedelser. Hur har er vecka varit hittills?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails