onsdag 20 april 2011

Flickdag!

Idag har jag och Signe befunnit oss på Babyrytmik inne i Sollefteå. Jättemysigt för både mig och henne. Nu tänker ni kanske "hur kan hon veta att den lilla två månaders bebisen har det mysigt?". Jo, så här är det; vi sjunger och gör rim och ramsor i grupp. Signe har jag på en filt framför mig, vänd med ansiktet mot mig. Hon ler och skrattar i princip under hela stunden och det om något är ett tecken på välmående. =)

Utöver babyrytmiken var vi även in på Röda Korset. Där är det 50 % på allting så ta chansen att fynda. Två stuvbitar och ett par jeans till Wilhelm blev utfallet.

I skyltfönstren för en större klädaffär kunde man se denna skyltdocka iklädd blommig tunika och flätat läderbälte i midjan och det påminde mig om min tunika som jag gjorde förra sommaren. Jag ligger ett år före.. ;) Kul att jag som second handtomte och egentligen inte alls modenisse lyckas vara lite "inne".

1 kommentar:

  1. just precis!
    kanske du är en trend-setter helt enkelt :)
    visa gärna dina stuvbitar - jag älskar tyger!
    tack för en mysig blogg och givande läsnig.
    me like ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails