torsdag 11 november 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig.

För att göra en lång historia kort så har jag idag blivit sjukskriven på heltid och ordinerad sängläge. Först och främst har jag sträng vila fram till den 1/1 men det kan bli längre (om bebisen inte redan är född då). Wilhelm är ju född 6 veckor för tidigt och den här gången verkar bli en aning besvärligare. Jag har redan förvärkar och för att en eventuell förlossning inte ska komma igång än måste jag vila i sängläge. Bebisen är snart 24 veckor gammal men det måste bli mer innan den får komma ut.(en normal graviditet är 40 veckor). För älskade Lillis skull gör jag vad som helst och därför ligger jag nu här med några tidningar, en bra bok, och lite annat smått och gott som jag kan roa mig med liggandes. Om ni har andra förslag på lämpliga aktiviteter så mottages dessa tacksamt. Tills dess, sköt om er.

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Vad tråkigt för er men som sagt; vad gör man inte!? Själv har jag kommit in i en stickperiod när jag bara stickar och stickar...
    Det är så roligt och samtidigt avkopplande. Varför inte skaffa ekologiskt garn och "sätta bo" till Lillis? Kanske ett par varma ekoull tossor eller vantar. Sköt om er nu så hörs vi. BAMSEkramar från Becka bitch

    SvaraRadera
  2. Så trist att det blev så här. :(
    Vet PRECIS hur det känns...

    Tänkte också tipsa om att sticka och virka små söta bebissaker. :)
    Det är skiiiiitroligt ju! :D

    *kramar till er*

    SvaraRadera
  3. Jo, det där med att sticka och virka är ju en idé. Kunskaperna i dessa ädla konster är väl lite sådär men någonting blir det kanske. Tack för alla fina tankar!!

    SvaraRadera
  4. Jag kan komma och ge dig en snabbkurs. ;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails