torsdag 7 oktober 2010

Den fantastiska titten!

Idag har vi varit på Ultraljud och även om vi varit med om det tidigare (med Wilhelm) så är det ju givetvis lika fantastiskt denna gång. Att få kika in i denna lilla en-rummare och se vad som försiggår. En liten skymt av den som bor där...

En fin liten bebis med två armar, två ben, små tår och fingrar.

Magiskt är ordet och än roligare är det att Lillis inte alls ville ligga still därinne. Full fart var det mest hela tiden. Det känner vi igen från graviditeten med Wilhelm så vi känner oss som hemma!

Annars går jag mest runt och är nöjd över min fina mage som är sådär alldeles lagom stor och fin. Tillräckligt stor för att jag ska känna mig riktigt gravid och tillräckligt liten för att jag fortfarande ska känna mig smidig, lätt och inte allt för otymplig.

Jag mår också oförskämt bra (vilket jag gjorde med Wilhelm också) rent fysiskt vilket gör mig lycklig. Förra gången kunde det rakt ha varit på vilket sätt som helst men denna gång är ju faktiskt annorlunda på ett signifikant sätt; jag är redan mamma till Wilhelm och vill vara en pigg/glad och leksugen mamma. Det är jag fortfarande, hurra för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails