lördag 18 september 2010

Nu är det dags att dela lyckan med er alla!!

Så här såg jag ut förra gången det begav sig. Ber om ursäkt för den suddiga bilden som är tagen med mobilkamera men tyvärr lyckades jag befinna mig mestadels bakom kameran istället för framför under den graviditeten. (åtminstone på de bilder som jag törs lägga ut på bloggen, magbilder har vi många men inte så många med tröjor på)

Wilhelm som har hunnit bli stora pojken fyller 2 år i december och i månads skiftet februari/mars blir han storebror, om allt går planenligt.

Vi är, hela familjen, naturligtvis jätteglada för vårt tillskott som går under arbetsnamnet Lillis. Jag har, precis som förra gången, mått prima men varit en aning trött (en liten förklaring till de sporadiska blogginläggen nu under sommaren).

Wilhelm föddes 6 veckor för tidigt och därför är vi allesammans väldigt nyfikna på att se om denna lilla krabat tänker försöka sig på något liknande eller om han/hon tycker att det är tillräckligt mysigt för att stanna hela tiden ut.

Hur det än kommer att ske ser vi fram emot att bli 5 i familjen. Jonas, jag, Wilhelm, Greta (vår borderterrier) och vår Lillis.

Bloggen kommer därför säkerligen att snurra en del kring det här med att leva miljövänligt som gravid/småbarnsförälder/snart tvåbarns mor. Hoppas att ni hänger på...

Kram till er alla!

8 kommentarer:

  1. Men GRATTIS!!! Va' glad jag blir för er skull! :D

    Hoppas Lillis vill stanna i magen lite längre än Wilhelm bara. :) Det är inge' vidare att behöva ligga inne då man redan har en hemma som väntar på en!

    Än en gång; GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  2. Underbart:-) Jippie!!!

    SvaraRadera
  3. Såååå kul!! Grattis!!!:)
    /Kram Anna-Britta

    SvaraRadera
  4. Grattis till er alla!

    SvaraRadera
  5. Gud vad roligt!! Jag har bara väntat på tillskottet! BAMSEKRAM och BAMSEGRATTIS!!/Becka bitch

    SvaraRadera
  6. Nämen, grattis! Vilken baby-boom det blir nästa år, det är många av mina vänner och blogg-vänner som ska få tillökning då och det är lika roligt varje gång. Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Tack för alla lyckönskningar!

    Jenny: Det känns betydligt svårare att ligga på neonatalavdelning i två veckor nu än vad det gjorde när Wilhelm föddes. Jag ska jobba hårt för att Lillis ska ligga kvar hela tiden ut (i alla fall nästan hela tiden ut.)

    Becka bitch: Känns kul att du har anammat detta i cyberrymden.. ;) hehe.. vi får se om det blir två boys precis som du eller om det blir en av varje. Spännande är det i alla fall!Kram..

    Carola: Här i kring vet jag bara om vår lilla bebis så därför tänkte jag tvångs-förflytta dina vänner hit till byn. ;) Tror du att de tycker att det är ok?? Kram tillbaka!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails