lördag 11 september 2010

Knasiga Kojan - hett tips för barnfamiljen.


Jag och Wilhelm befinner oss i Övik hos mina föräldrar och på förmiddagen passade vi på att göra ett premiärbesök på Knasiga Kojan, ett lekland för barn mellan 1 och 14. Oj, vad kul vi hade, både jag, Wilhelm och Wilhelms mormor. Lilleman hade ett konstant leende på läpparna. Tunnlar, rutshkanor, broar, studsmattor och en massa annat kul. Kanon för grovmotorik och även självförtroende. Väl värt ett besök. Café och restaurang finns för dem som vill spendera en heldag.

2 kommentarer:

  1. Knasiga kojan är toppen! Mina barn ÄLSKAR det stället. :)
    Vi har varit där 2 eller 3 gånger nu och det är lika roligt varje gång!

    SvaraRadera
  2. Visst är det!! Jag blev glatt överraskad och förvånad över att även så små barn som Wilhelm kunde leka med allting och vara överallt (dock med lite lyfthjälp av mor ibland). Dessutom var det ju sjukt kul för oss vuxna också. =) Vi får åka dit någon gång tillsammans!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails