lördag 29 maj 2010

Anonym är rätta ordet!

Godkväll i stugorna!

Förmodligen kanske det är några av er som undrat om jag emigrerat någonstans där dator/mobil inte existerar eller om jag råkat ut för något än värre.

Turligt nog är fallet varken det först nämnda eller det sist nämnda. Jag har helt enkelt bara varit bortrest för några dagar. Min älskade Jonas har en lillebror som är otroligt duktig musiker och sedan i torsdags har vi befunnit oss på nordligare breddgrader för att lyssna till fantastisk musik samt se den underbara musikalen HAIR med nämnda broder i en av rollerna.

Härligt med mini-semester tillsammans med familjen. Bloggandet har pga denna semester hamnat lite i skymundan men nu är det dags igen...nya tag!

Jag har under resans gång fördjupat mig ytterligare i Mark Lynas bok "6 grader", jag har även hunnit med ett besök på Myrorna samt ett djupdyk i hamstrande mammans gömslen.

Uppladdade batterier och lite nya tillskott till garderoben.

Välkomna tillbaka till att förhoppningsvis läsa lite smått och gott här hos mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails