fredag 23 april 2010

Laddar inför morgondagens Bytesdag

Visst kommer ni ihåg (ni som har vägarna förbi) att stanna till på Markusgården i Näsåker och kika på diverse barnartiklar, kläder etc som kommer att finnas till försäljning där imorgon mellan 10-14. Givetvis så handlar det om Second hand.

Dagen idag har bland annat bestått av att jag har beställt den fina eko-reko ryggsäcken från Ekokul. Dessutom har jag för första gången cyklat till mitt arbete. Vilket var en otroligt angenäm upplevelse. Både jag och miljön kommer att vara vinnare vad gäller cyklingen.

Imorgon blir det, som jag skrivit ovan, en heldag i second handens tecken. Oooooo, jag ser framemot det!!!

Ha en härlig lördag allihopa.

2 kommentarer:

  1. Gjorde du några fynd/fick du sälja något? :)
    Jag fick ihop en rätt bra slant till semesterkassan och så fyndade vi lite jox för 35:-, vi är jättenöjda. :D

    SvaraRadera
  2. Visst gjorde jag fynd. Sålde inte så jättemycket dock. Många var ute efter barnkläder i lite större storlekar och jag hade ju bara kläder upp till storlek 80cl. Vad kul att det gick bra för er igår!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails