onsdag 15 juni 2011

Dags att boka in i kalendern.

Jag har aldrig hört till dem som lyssnar på P1:s sommarpratare men i år ska det definitivt bli ändring på det.

Jag har nu lagt in på mobilen ett antal datum då jag tänker lyssna på bland andra, Maria Wetterstrand fd. språkrör för Miljöpartiet, Alice Bah Kunhke hållbarhetschef på ÅF, Carl Bildt utrikesminister men också en hel del fler som jag tycker verkar bli intressanta. Mobilen kommer alltså skicka ut påminnelse till mig så jag verkligen kommer ihåg det.

Sen beror det väl i och för sig var jag befinner mig och med vad jag håller på med. Men tanken är ju god...

Ska ni lyssna?

3 kommentarer:

  1. ja, så mycket jag kan men spec d 27/6, underbaraclara. bara man som du säger, kommer ihåg.
    kram//

    SvaraRadera
  2. Ja just det! Underbaraclara ska ju också vara med. Henne vill jag också lyssna på. Kram

    SvaraRadera
  3. Förr när sommarpratarna fick vara i P3 lyssnade jag ganska ofta. Det är ett himla mysigt program faktiskt. Men sedan det togs över på P1 har jag inte hängt med alls. Bra idé att sätta på larmet på telefonen så att man kommer ihåg för P1 är inte kanalen som står och skvalar på radion precis (även om dom har andra trevliga program också...)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails