tisdag 17 maj 2011

Solskydd till vagnen.

Har länge behövt ett solskydd till vagnen. På nätet finns en variant som heter Kurtis baby peace men den kostar nästan 400 kr. Härom dagen sydde jag mig därför ett solskydd av en bit tyg som jag hittat på Röda Korset. Vallmo heter mönstret men vem som formgivit är jag osäker på. Tur för mig så var tyget en gardinlängd med öljetter som jag använt mig av när jag gjort solskyddet. Tre ringar från en babyleksak gör att man enkelt kan fästa tyget på sufletten. Kommer användas flitigt framöver.

2 kommentarer:

  1. Helt i min stil! Mkt intressant blogg, massor me bra tips! Tessan hon e bra på bra tips!
    Lisa Vestman

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du har hittat hit, Lisa och tack för allt beröm!! Jag rodnar lite... =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails