fredag 26 februari 2010

Working woman...

Oj vilken vecka!

Jag är nästan matt. Det har varit något nästan varje kväll efter jobbet. Byalagsmöte, arbetsplatsträff etc etc. Skönt med helg även om jag gillar när det händer mycket och man får engagera sig.

Igår samåkte jag för första gången till jobbet med en av mina arbetskamrater. Vad kul det var! Samtal hela vägen om allt möjligt. Det var nästan som administrativ-tid den där stunden i bilen. Vi avhandlade allt möjligt som vi antagligen annars skulle behövt prata om under dagen ändå. =) Nu ska jag ta mig i kragen och försöka få till någon fler samåknings-dag med henne. Miljön vann otroligt på att jag inte åkte mina två mil dit och två mil hem i min egen bil. Hipp Hurra för det! "Många bäckar små..." är det ju som bekant.

För övrigt har jag dragit på mig en liten förkylning som bland annat resulterade i inställd aerobics i veckan. Wilhelm är krasslig han också.

Jag har bestämt mig för att bara ha det lugnt och skönt med mina två favorit-killar i helgen. God mat och en hel massa mys mys.

Vilka planer har ni lagt upp inför lördan' och söndan'?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails