söndag 12 september 2010

Ibland är det synd att man har stora fötter...



Jag inbillar mig att damerna för 20 år sedan hade mindre fötter än vad de har nu. På Kupans second hand i Övik hittade jag två par skor i lördags som lätt skulle kunna ha tillhört mig om det inte vore för att jag har storlek 40-41 och skorna var size "mini-small". Den superfina stöveln ovan som liknar någon slags näbbstövel vore helt klart något för mig. Det roliga med den var dessutom att det var en form av allväders stövel som hade gummi-liknande utsida och ett tunt foder på insidan. Perfekt för hösten om det inte vore för storleken då.


De boots/stövletter som ni ser nedan hade också gärna fått hängt med mig hem om det inte vore för storleken.
Tillsammans med leggings och en stor tröja hade det varit dunder. Men så är det nog för de flesta, att man ofta hittar saker som man inte kan ha men gillar. Jag står ju stadigt på jorden i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails